Internetowe portfolio Macieja Pietruszajtysa
Strona Główna ˇ Galeria ˇ Filmy i Animacje ˇ O mnie ˇ Linkiśroda, Październik 16, 2019
Sea Werewolves
Journal

Imagine Cup 2010


Skończyła się kolejna edycja Imagin Cup Game Design, którego finały w tym roku miały miejsce w polskiej stolicy. Do Warszawy na zmagania w prezentacji swoich aplikacji przyjechały zespoły programistów i designerów z całego globu. Przyjechało zacne grono jurorów, przyjechały szychy z Microsoftu... Nie przyjechał nikt z zespołu Facepalm.

Aby dużo nie smęcić, streszczę tylko, że Facepalm było zespołem czteroosobowym, w którego skład wchodził programista silnika graficznego Jarek, level designer Piotrek, muzyk Michael i ja - grafik komputerowy. Udało nam się stworzyć demo gry komputerowej , z którym wystartowaliśmy w konkursie. Do drugiego etapu zakwalifikowaliśmy się bez problemu, bo co tu dużo gadać, gra miała power i świetną grafę. Ale niestety: na wejście do finałów power'a już jej nie starczyło.
Trudno. Show must go on.


dEcode



Minęły już prawie dwa lata od kiedy zacząłem swoją przygodę z Imagine Cup. Dużo się przez ten czas nauczyłem i poznałem wielu ciekawych ludzi. I jak to w życiu bywa, w końcu poznaje się kogoś, kto myśli i czuje na tyle podobnie, że dobrze się razem z nim pracuje. Dla mnie kimś takim stało się kilka osób. Jetst to programista Szymon Majewski, jest to mentor poznańskich imaginecup'owców Tomasz Gdala, ale przede wszystkim, jest to uzdolniony muzycznie Łukasz Michnikiewicz, którego pomysł na grę na nowo obudził we mnie zapał do pracy twórczej. Zapał, którego po ostatnich dwóch latach trochę mi zabrakło.
Obserwując jak kolega z entuzjazmem opowiada o swoich pomysłach odnośnie rozgrywki czy postaci, z jaką lekkością przychodzi mu dyskusja na ich temat, a jednocześnie jak świetnie potrafi zachować dystans do tego co wykoncypuje, stwierdziłem, że po prostu muszę mu pomóc w stworzeniu tej gry. Gry, która niekoniecznie musiałaby być przeznaczona na konkurs, a raczej zostałaby skończona i wydana, sprawiając natychmiastową przyjemność, tak wytrawnym graczom, jak i casual player'om... I na której, być może, udałoby się zarobić.
Obecnie opracowujemy scenariusz i szczegóły dotyczące stylu graficznego i rodzaju muzyki. Równocześnie staramy się wciągnąć do projektu znane nam mózgi komputerowe i talenty artystyczne. Założony też został blog na temat gry i tego jak idzie praca nad nią, no i powstają pierwsze concept art'y...


Komentarze
Brak komentarzy.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Copyright © Maciej Pietruszajtys 2010

36429 Unikalnych wizyt

PHP-Fusion v6.01.6 © 2003-2005


Załóż : Własne Darmowe Forum | Własną Stronę Internetową | Zgłoś nadużycie | fashionideas.icu